نوشته شده توسط : mali

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد از هتل های 3 ستاره خوب شهر مشهد می باشد. این هتل دارای 10 طبقه و 105 اتاق است. مسافران و گردشگران تور مشهد که به دنبال هتل در نزدیکی حرم اما رضا می باشند هتل فانوس دریا گزینه مناسبی است. فاصله هتل تا فرودگاه و اسیتگاه راه اهن حدود 15 دقیقه می شود. امکاناتی که هتل فانوس دریا به مسافران تور مشهد نوروز 97 ارائه می دهد شامل رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، پارکینگ، تاکسی سرویس، خشکشویی، آسانسور، صندوق امانات و ... می باشند.

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد


هتل لاله مشهد

هتل 3 ستاره لاله مشهد از هتل های خوب و تمیز شهر مشهد می باشد. این هتل در خیابان کوهسنگی واقع شده است. هتل لاله دارای 7 طبقه و 101 اتاق دو تخته، سه تخته و انواع آپارتمان های یک خواب تا چهار خواب می باشد. فاصله هتل لاله مشهد تا حرم 10 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می شود. امکاناتی که هتل لاله به زائران و مسافران تور مشهد شهریور 96 ارائه می دهد شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، پارکینگ، سرویس رفت و برگشت به حرم، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سالن همایش، اینترنت وای فای، آسانسور، نمازخانه و ... می باشند.

هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد


هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد از هتل های 4 ستاره و خوب مشهد است که در سال 1393 بازسازی شده است. این هتل دارای 7 طبقه و 53 اتاق می باشد. فاصله هتل جواهر شرق مشهد تا حرم مطهر امام رضا 5 دقیقه می شود. امکانات هتل جواهر شرق مشهد برای مسافران تور مشهد پاییز 96 شامل رستوران، کافی شاپ، رم سرویس، خدمات ترانسفر، ماساژ آقایان و بانوان، خدمات پزشکی، خدمات گردشگری، اینترنت، نمازخانه،لاندری، صندوق امانات و ... می باشند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا 6

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد از هتل های 3 ستاره در نزدیکی حرم امام رضا می باشد. هتل دارای 5 طبقه مشتمل بر 45 اتاق دو تخته تا پنج تخته می باشد. فاصله هتل زیتون مشهد تا فرودگاه 15 دقیقه می شود. هتل زیتون در تمام ایام سال با سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر امام رضا آماده خدمات رسانی به مسافران تور مشهد مهر 96 می باشد. از امکانات هتل زیتون مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ، صبحانه سلف سرویس، پارکینگ، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، آسانسور، لابی، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

آدرس : مشهد، خیابان پاسداران، جنب سینما قدس، هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد


هتل اعیان مشهد

هتل سه ستاره اعیان مشهد از هتل های نزدیک به حرم امام رضا می باشد. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و بازار رضا واقع شده است. این هتل به دلیل موقعیت مناسب و معماری خاص مورد توجه مسافران تور مشهد آبان 96 قرار گرفته است. فاصله هتل اعیان مشهد تا حرم 5 دقیقه پیاده می شود. از امکانات هتل اعیان مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، پارکینگ، نمازخانه، تاکسی سرویس، اینترنت، صرافی، آسانسور، خشکشویی، لابی، صندوق امانات و ... اشاره کرد.آدرس : مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان امام رضا
 
 
 
هتل اعیان مشهد
 
 
هتل اعیان مشهد 


:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل شارستان مشهد

هتل شارستان مشهد از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در فاصله 350 متری حرم امام رضا واقع شده است. هتل شارستان مشهد دارای 6 طبقه و 88 اتاق می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین می شود. از امکانات هتل شارستان مشهد برای زائران و مسافران تور مشهد شهریور 96 می توان به رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، پارکینگ، فروشگاه، خشکشویی، تاکسی سرویس، کافی نت، آسانسور، نمازخانه، اینترنت و ... اشاره کرد.

آدرس : مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان شهید اندرزگو 17

هتل شارستان مشهد

هتل شارستان مشهد


هتل نور مشهد

هتل نور مشهد از هتل های 3 ستاره شهر مشهد می باشد که در فاصله ی 500 متری حرم امام رضا واقع شده است. هتل نور مشهد دارای دو رستوران و کافی شاپ است که در آن انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و انواع نوشیدنی های گرم و سرد سرو می شود. این هتل 4 طبقه دارای 87 اتاق می باشد. از دیگر امکانات هتل نور مشهد می توان به پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، اینترنت، فکس و کپی، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع و ... اشاره داشت.

آدرس : مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان خسروی نو، هتل نور مشهد تور مشهد پاییز 96

هتل نور مشهد

هتل نور مشهد


هتل نیایش مشهد

هتل نیایش مشهد از هتل های 3 ستاره با سابقه و خوب در نزدیکی حرم امام رضا می باشد. فاصله هتل نیایش مشهد تا فرودگاه 20 دقیقه می شود. این هتل 5 طبقه دارای 25 اتاق با امکانات تلویزیون، تلفن، حمام، تهویه مطبوع، صندوق امانات و یخچال است. امکانات هتل نیایش برای زائران و مسافران تور مشهد مهر 96 شامل رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، پارکینگ، سالن کنفرانس، کافی نت، تاکسی سرویس و رم سرویس می باشد.

آدرس : مشهد، چهارراه شهدا، خیابان آزادی، بعد از باغ نادری، هتل نیایش مشهد

هتل نیایش مشهد

هتل نیایش مشهد

هتل نیایش مشهد


هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد از هتل های 4 ستاره خوب شهر مشهد می باشد که در سال 1389 افتتاح گردید. هتل در خیابان طبرسی قرار دارد که تا حرم 350 متر فاصله دارد. این هتل دارای 9 طبقه و 55 اتاق دو تخته، سه تخته و سوئیت رویال می باشد. امکانات هتل عماد عبارتند از : رستوران، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، مجموعه آبی، کافی شاپ، پارکینگ، سالن پذیرایی،اینترنت وای فای، نمازخانه و ...

مسافران و گردشگران تور مشهد آبان 96 می توانند با اقامت در این هتل خوب از امکانات و خدمات آن استفاده نمایند و سفر خوبی را داشته باشند.

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد


هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد جزو هتل های سه ستاره مشهد می باشد. این هتل دارای 8 طبقه و 56 واحد است که آماده خدمت رسانی به زائران و مسافران تور مشهد آذر 96 می باشد. هتل سی برگ مشهد تا حرم و فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل ترانسفر رفت و برگشت به حرم نیز دارد. امکانات این هتل برای مسافران عزیز شامل رستوران، کافی شاپ، صرافی، پارکینگ، اینترنت، لاندری، نمازخانه، تاکسی سرویس، سالن همایش و ... می باشد.

آدرس : مشهد، خيابان احمدآباد، بعد از هتل هما، ابتدای بلوار رضا، هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی بازار جنت و خسروی واقع شده است. این هتل دارای 10 طبقه و 148 اتاق می باشد. فاصله هتل فردوسی تا حرم کم می باشد و همچنین تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد. این هتل 6 نوبت سرویس حرم دارد که برای مسافران و زائران تور مشهد نوروز 97 بسیار مناسب است. از امکانات هتل فردوسی مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، سالن همایش، پارکینگ، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، تاکسی سرویس، اینترنت وای فای و ... اشاره کرد.

آدرس : مشهد، خیابان مدرس، نبش مدرس 1، هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد


هتل رز مشهد

هتل رز مشهد از هتل های 3 ستاره می باشد که در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است. هتل رز مشهد تا فرودگاه و راه آهن 15 دقیقه فاصله دارد. امکاناتی که هتل رز مشهد برای مسافران و گردشگران تور مشهد شهریور 96 فراهم کرده است شامل رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، لاندری، سرویس به حرم، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، صندوق امانات، اینترنت، آسانسور و ... می باشند.

آدرس : مشهد، میدان بسیج مستضعفین، هتل رز مشهد

هتل رز مشهد

هتل رز مشهد 

 


هتل ثامن مشهد

هتل 3 ستاره ثامن مشهد در ایتدای جاده طرقبه که منطقه ای سرسبز و باصفا می باشد قرار گرفته است. این هتل دارای دو ساختمان قدیم و جدید است. در نزدیکی هتل ثامن مشهد شاندیز، پیست دوچرخه سواری، باشگاه سوارکاری، جنگل وکیل آباد و ... قرار گرفته است که مسافران و گردشگران تور مشهد پاییز 96 می توانند به تفریح و سرگرمی بپردازند.

امکانات هتل ثامن مشهد شامل رستوران، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، پارکینگ، سالن کنفرانس، کافی شاپ، نمازخانه، زمین تنیس، کافی نت، خشکشویی، پذیرش شبانه روزی و ... می باشند.

آدرس : مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده طرقبه، هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد


هتل سایه مشهد

هتل سایه مشهد از هتل های 3 ستاره می باشد که در خیابان امام رضا و نزدیکی حرم مطهر واقع شده است. این هتل دارای 9 طبقه و 80 باب اتاق مجهز به کلیه امکانات می باشد. امکانات هتل سایه مشهد شامل رستوران، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، آسانسور، تاکسی سرویس، کافی شاپ، صندوق امانات، اینترنت، روم سرویس و ... می شود. با توجه به موقعیت مکانی هتل سایه مشهد زائران و مسافران تور مشهد مهر 96 می توانند به راحتی به حرم امام رضا، مراکز خرید، بازار رضا و دیگر مراکز مهم شهری دسترسی داشته باشند.

هتل سایه مشهد

هتل سایه مشهد


هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد از هتل های سه ستاره مشهد است که در سال 1374 افتتاح گردید و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای 9 طبقه و 153 اتاق دوتخته، سه تخته و چهار تخته می باشد. فاصله هتل پردیس مشهد تا حرم امام رضا 10 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می شود. هتل پردیس مشهد به مراکز خرید، مجتمع تجاری و اداری مرکز شهر، بازار طلای مدرس و پاساژ خوشبختی خسروی نزدیک می باشد. از امکانات هتل پردیس مشهد برای زائران و مسافران تور مشهد آبان 96 می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه، پارکینگ، لاندری، لابی، سیستم صوتی و تصویری، اینترنت پر سرعت، تاکسی سرویس، صندوق امانات و ... اشاره داشت.

آدرس : مشهد، خیابان امام خمینی، نبش امام خمینی 21، هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس در سال 1395 در 12 طبقه مثبت و 4 طبقه منفی ساخته شده است. این هتل دارای 112 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سشوار، مبله و .... برخوردار است. به دلیل نزدیکی این هتل به حرم مطهر امام رضا مورد توجه مسافران تور مشهد شهریور 96 قرار گرفته است. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، صندوق امانات، تاکسی شبانه روزی، اینترنت در لابی و اتاق ها، اتاق های مخصوص معلولین عزیز، سالن تشریفات و.... اشاره کرد. در این هتل لحظات عالی و به یاد ماندنی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد


هتل شرکت نفت مشهد

هتل شرکت نفت مشهد از هتل های سه ستاره شهر مشهد است. این هتل 9 طبقه دارای 167 اتاق است. نزدیکی هتل به مناطق ییلاقی از جمله طرقبه، شاندیز و وکیل آباد باعث شده که مسافران زیادی جذب این هتل شوند. فاصله هتل تا حرم و فرودگاه 45 دقیقه می شود. از امکاناتی که هتل شرکت نفت مشهد به زائران و مسافران تور مشهد پاییز 96 ارائه می دهد می توان به استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، رستوران، مجموعه آبی، پارکینگ، کتابخانه، نمازخانه، خشکشویی، کافی نت، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس و ... اشاره کرد.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار هفت تیر، هتل شرکت نفت مشهد

هتل شرکت نفت مشهد

هتل شرکت نفت مشهد

 


هتل سحاب مشهد

هتل 3 ستاره سحاب مشهد به صورت هتل باغ می باشد که در منطقه خوش و آب و هوای طرقبه واقع شده است. مسافرانتور مشهد مهر 96 که می خواهند در هتلی اقامت کنند که به دور از ترافیک و شلوغی و آب و هوای خوبی داشته باشند هتل سحاب مشهد می تواند گزینه خوبی برایشان باشد. این هتل دارای 54 سوئیت 1 خوابه و 2 خوبه می باشد. فاصله هتل سحاب مشهد تا حرم 30 دقیقه می شود. از امکانات هتل سحاب مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، فروشگاه، پارکینگ، سالن کنفرانس، پارک بازی کودکان، تالار مراسم عروسی، کمپ های بهاری و تابستانی،تاکسی سرویس و ... اشاره کرد.

هتل سحاب مشهد

هتل سحاب مشهد

هتل سحاب مشهد


هتل هفت آسمان مشهد

هتل هفت آسمان مشهد از هتل های 3 ستاره تازه تاسیس می باشد. این هتل 8 طبقه دارای 40 اتاق می باشد. هتل هفت آسمان مشهد دارای رستوران با بهترین غذاهای ایرانی و کافی شاپ است که آماده پذیرایی از مسافران و زائران تور مشهد آبان 96 می باشد. این هتل به حرم امام رضا نیز نزدیک می باشد که مسافران می توانند به راحتی به زیارت بروند. از دیگر امکانات رفاهی هتل هفت آسمان مشهد می توان به پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، صندوق امانات، اتاق چمدان، ترانسفر فرودگاهی، سرویس به حرم، اینترنت وای فای، سالن کنفرانس، خشکشویی، آسانسور و ... اشاره کرد.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، چهارراه دانش، دانش غربی2/1، هتل هفت آسمان مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

هتل هفت آسمان مشهد


هتل صبا مشهد

هتل 3 ستاره صبا مشهد از هتل های باسابقه مشهد می باشد. این هتل دارای 12 طبقه و 89 اتاق است. فاصله هتل صبا مشهد تا حرم 20 دقیقه و تا فرودگاه 30 دقیقه می شود. امکاناتی که هتل صبا مشهد برای مسافران و گردشگران تور مشهد آذر 96 ارائه می دهد شامل رستوران، کافی شاپ، سالن همایش، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، نمازخانه، اینترنت، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، صندوق امانات، جکوزی، فروشگاه و ... می باشند.

آدرس : مشهد، بلوار قرنی، نرسیده به میدان فردوسی، هتل صبا مشهد

هتل صبا مشهد

هتل صبا مشهد

هتل صبا مشهد


 



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل قصر طلایی مشهد

از بزرگترین و مجهزترین هتل مشهد مهر 96 که با طراحی معماری خیره کننده ی خود جزو هتل های برتر محسوب می شود،هتل قصر طلایی می باشد.این هتل 5 ستاره در سال 1387 توسط حاج محمود سزاوار با زیر بنای 7000 مترمربع در 16 طبقه تاسیس گردید.هتل قصر طلایی مجهز به رستوران های متعددی شامل: رستوران پنج قاره زوشا واقع در طبقه دوم هتل با سرو غذاهای پنج قاره جهان،رستوران ترنم واقع در طبقه اول با طبخ غذاهای لذیذ ایرانی و بین المللی،رستوران تابستانی بارگاه واقع در طبقه دوم مخصوص غذاهای فست فود و کافی شاپ های متعدد دیگر در اختیار تمامی مسافران تور مشهد می باشد.امکانات هتل قصر طلایی شامل: استخر واقع در طبقه منفی سه،حمام ترکی،سونا خشک،سونا بخار به همراه ماساژ،سالن بدنسازی مجهز،بیلیارد،کلینیک پوست،اتاق بازی کودکان،آرایشگاه مردانه،خدمات نگهداری از کودکان،اتاق VIP،امکان سرو صبحانه و ناهار در اتاق،اتاق مخصوص معلولین،اینترنت رایگان،ترانسفر فرودگاهی رایگان،سرویس رایگان به حرم مطهر و دیگر تسهیلات و خدمات رفاهی می باشد.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا از هتل های 4 ستاره خوب مشهد به شمار می رود.که با دکوراسیونی کلاسیک که در مرکز شهر در خیابان پاسدارن مشهد واقع شده است.برای آن دسته از مسافرانی که نیاز به تفریح و ورزش دارند؛هتل آسیا امکاناتی مانند سونا،جکوزی،استخر و اتاق بازی را در اختیارشان قرار داده است.هتل آسیا با داشتن سالن های متعدد جهت میزبانی از میهمانی ها و جشن ها با ظرفیت 250 نفر در کنار امکاناتی چون سرو غذاهای لذیذ،نوشیدنی سرد و گرم آمادگی لازم را دارد.اینترنت پرسرعت رایگان،خدمات خشکشویی،خدمات تهیه بلیط،اتاق چمدان،پارکینگ،فکس و ... از جمله امکانات هتل برای تمامی مسافران هتل مشهد نوروز 97 می باشد.

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آرمان مشهد

هتل آرمان جزو هتل آپارتمان های مجلل مشهد به شمار می رود که در خیابان نواب صفوی واقع شده است.برخورد خوب کارکنان در کنار امکانات رفاهی عالی،به طور قطع اقامت خوبی را برای تمامی مسافران تور مشهد به یادگار خواهد گذاشت.طراحی و دکوراسیون زیبای اتاق ها به همراه فضای سبز موجود در پشت بام هتل از جمله مشخصات هتل آرمان می باشد.دسترسی خوب میهمانان هتل به مراکز خرید و همچنین فاصله ی 500 متری از حرم مطهر امام رضا (ع) باعث جذب بسیاری از مسافران هتل مشهد آبان 96 شده است.مجموعه ورزشی آن شامل: استخر،سونا خشک و بخار،اتاق ماساژ و جکوزی به صورت رایگان می باشد.رستوران چند منظوره،اتاق هایی با استانداردهای بین المللی،امکانات اتاق های مخصوص معلولین،کافی شاپ،سالن کنفرانس و اتاق بازی کودکان از دیگر امکانات هتل آرمان می باشد.

هتل آرمان مشهد

هتل آرمان مشهد

هتل آرمان مشهد

هتل آرمان مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل درویشی مشهد

از جمله هتل های 5 ستاره مشهد که در اصلی ترین خیابان منتهی به حرم امام رضا(ع) واقع شده،هتل درویشی می باشد.فاصله هتل تا حرم تنها 10 دقیقه پیاده روی است.این هتل در سال 1386 تاسیس و در جشنواره بنای برتر،به عنوان بنای برگزیده جایزه برد.این هتل مدرن با دکوراسیون و معماری منحصر بفرد خود شامل خدمات تفریحی چون: سالن بدنسازی،خدمات اسپا،سالن ماساژ،سونا،جکوزی،استخرو.... در اختیار مسافران تور مشهد می باشد.از دیگر خدمات رفاهی این هتل پنج ستاره می توان به: خدمات خشکشویی،اینترنت رایگان،سالن زیبایی،پارکینگ اختصاصی،کافی نت،رستوران سنتی،خدمات پزشکی،سالن کنفرانس و همایش،رستوران فضای باز،فست فود،مرکز خرید،کرایه اتومبیل و .... اشاره کرد.اقامت برای کودکان زیر 2 سال رایگان می باشد.برای اطلاع ازقیمت و رزرو دیگر هتل مشهد مهر 96 می توانید به آژانس های درج شده در پکیج ها مراجعه نمایید.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس از جمله هتل های مشهد است که در فاصله 500 متری از حرم مطهر در بلوار امیر المومنین واقع شده است.این هتل 5 ستاره با 112 واحد اقامتی و دارای امکاناتی چون اینترنت،امکان سرو صبحانه در اتاق،سالن زیبایی مخصوص بانوان،سالن کنفرانس،پارک کودکان،گشت درون شهری،چایخانه در بام،فعالیت های آبی،حمام ترکی،ماساژ،مرکز خرید اختصاصی،رستوران هتل در طبقه دوم با ظرفیت 200 نفر آماده ی پذیرایی از تمامی مسافران تور مشهد می باشد.برای اطلاع از قیمت هتل مشهد آبان 96 می توان به شماره آژانس های درج شده در پکیج ها تماس حاصل فرمایید.

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد


هتل مدینة الرضا مشهد

هتل مدینة الرضا جزو هتل های 5 ستاره مشهد محسوب می شود که با طراحی و معماری خاص و منحصر بفردش باعث جذب بسیاری از مسافران تور مشهد شده است.میهمانان هتل با پیمودن 8 دقیقه با ماشین می توانند به پارک کوه سنگی رفته و اوقات خوشی را بگذرانند.سالن بازی کودکان،اینترنت رایگان پرسرعت،حمام سنتی ایرانی،استخر،سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و جلسات،اتاق های مخصوص معلولین،رستوران سنتی،کافی شاپ در کنار کارکنان مجرب و مسلط به زبان های زنده دنیا از جمله تسهیلات و امکانات موجود در این هتل پنج ستاره می باشد.فاصله این هتل مشهد آذر 96 تا راه آهن 10 دقیقه و تا حرم امام رضا (ع) 2 دقیقه فاصله دارد.

هتل مدینة الرضا مشهد

هتل مدینة الرضا مشهد

هتل مدینة الرضا مشهد

هتل مدینة الرضا مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس یک با 163 اتاق جزو هتل های چهار ستاره شهر مقدس مشهد محسوب می شود.این هتل با ارائه خدمات و امکانات  با کیفیت موجب رضایت بسیاری از گردشگران تور مشهد شده است.فاصله 3 دقیقه ای هتل با حرم از جمله مزیت های آن به شمار می رود.شما می توانید از چایخانه سنتی هتل که در طبقه پنجم واقع شده بهره ببرید.رستوران هتل الماس با چشم انداز روبه حرم برای برگزاری انواع مراسم با ظرفیت 120 نفر آماده پذیرایی از میهمانان هتل مشهد مهر 96 می باشد.استخر،سونا،جکوزی،خدمات ماساژ،سالن همایش و کنفرانس،سرویس شستشوی لباس،صندوق امانات،ترانسفر رایگان و خدمات اینترنتی تنها بخشی از امکانات رفاهی موجود در این هتل مشهد است.

هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس 1 مشهد


هتل سی نور مشهد

آن دسته از مسافران تور مشهد که به دنبال یک هتل با تجهیزات مدرن و مطلوب می باشند،هتل سی نور واقع درخیابان هفده شهریور در نزدیکی خیابان امام رضا می تواند بهترین گزینه باشد.این هتل با امکانات و خدماتی چون : سالن ورزشی،فوتبال دستی،استخر،سونا،ماساژ،سینما 5 بعدی،اینترنت پرسرعت،سالن بیلیارد،سرویس رایگان به حرم،سالن کنفرانس و جلسات و دیگر امکانات رفاهی لازم جزو هتل های چهار ستاره ی مشهد به شمار می رود.رستوران این هتل واقع در طبقه شانزدهم با طبخ غذاهای لذیذ و با کیفیت آماده ی میزبانی از تمامی گردشگران هتل مشهد پاییز 96 می باشد.فاصله هتل سی نور تا پارک کوه سنگی و مجتمع تجاری زیست خاور تنها 10 دقیقه با اتومبیل فاصله دارد.

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل هما 1 مشهد

هتل هما یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های مشهد می باشد. این هتل دارای 125 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مبله و .... برخوردار است. از امکانات رفاهی این هتل می توان به کافی شاپ، سالن غذا خوری، زمین تنیس، پارکینگ، اینترنت در لابی، خشکشویی، خدمات پزشکی، سالن کنفرانس و ... اشاره کرد. در داخل هتل هما فروشگاه هایی وجود دارد که مسافران تور مشهد می توانند وسایل مورد نیاز خود را بخرند. مسافران هتل مشهد پاییز 96 می توانند با انتخاب این هتل لحظات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند.

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد


هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. این هتل از 6 طبقه و 76 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند: یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی و ... می باشد. به دلیل نزدیکی این هتل به حرم مطهر امام رضا مورد توجه مسافران و زائران هتل مشهد شهریور 96 قرار گرفته است. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان سرویس رفت و برگشت به حرم را در ایام سال فراهم کرده است.

آدرس: مشهد، میدان 17 شهریور، نبش تقاطع صدر، هتل سیمرغ

 هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون از هتل های 5 ستاره کیش است که در بهترین موقعیت در جزیره زیبای کیش قرار گرفته است.این هتل 5 ستاره دارای نمای سفید و زیبا است و در میدان داریوش ساخته شده است.این هتل زیبا و 5 ستاره دارای رستوران و کافی شاپ است و بهترین ها را برای مسافران تور کیش آماده میکند.اتاق های این هتل همه مجهز هستند و شیک تا مسافران تور کیش بتوانند اقامتی خوبی را تجربه کنند.پذیرش 24 ساعته این هتل موجب شده است تا در هر زمان که مسافران تور کیش هر وسیله و چیزی را احتیاج داشتند در اختیارشان بگذارند.غذا های رستوران این هتل همه با بهترین کیفیت پخته و آماده شده اند تا مسافران تور کیش از بودن در این هتل لذت ببرند.پیشنهاد میشود اگر دنبال هتل 5 ستاره هستید این هتل برای اقامت انتخاب کنید.

هتل گامبرون کیش


هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان از هتل های پنج ستاره جزیره زیبای کیش است.هتل شایان از برگترین های کیش است که در بین مسافرانتور کیش طرفدار زیادی پیدا کرده است.هتل شایان نزدیک جاذبه های گردشگری این شهر از جمله دریای خلیج فارس قرار دارد.هتل 5 ستاره شایان دارای بهترین امکانات رفاهی و تفریحی است تا مسافران تور کیش بتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل تجربه کنند.تمام کارکنان این هتل با مسافران تور کیش به خوبی برخورد میکنند و پذیرش شبانه روزی آنها موجب شده تا مسافران تور کیش در هر زمان اگر به چیزی احتیاج داشتند در اختیار آنها بگذارند.اتاق های این هتل 5 ستاره بسیار تمیز  و شیک است و همچنین به دلیل مجهز بودن تمام اتاق ها باعث شده تا مسافران و گردشگران تور کیش این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.

امکانات هتل شایان ویژه مسافران تور کیش:رستوران،اینترنت،ماهواره،ترانسفر فرودگاهبیلیارد و دیگر امکانات ی که موجب شده تا این هتل جز هتل های 5 ستاره قرار بگیرد.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش


هتل پالاس کیش

هتل 5 ستاره کیش از بهترین هتل های 5 ستاره در بین مسافران تور کیش هتل ترنج پاییز 96 است.هتل 5 ستاره پالاس دارای امکانات خوبی برای مسافران تور کیش است تا مسافران تور کیش بتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل تجربه کنند.هتل پالاس 15 طبقه است و در آخرین طبقه هتل سینما و نمایشگاه هنری وجود دارد.موقعیت جغرافی این هتل بسیار خوب است و در نزدیکی مراکز خرید وجود دارد.این هتل زیبا 5 ستاره بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل پالاس ویژه مسافران تور کیش:ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ،رستوران،استخر،اسنترنت،پارکینگ،تلوزیون،یخچال،تاکسی سرویس،سیستم تهویه،پذیرش 24ساعته،زمین ورزشی،وان و دیگر امکاناتی که موجب میشود تا مسافران تور کیش در آرامش خاطر در این هتل اقامت کنند.

هتل پالاس کیش

 

هتل پالاس کیش


هتل پارمیدا کیش

هتل 5 ستاره کیش از هتل های خوب کیش است که مسافران تور کیش هتل ترنج شهریور 96 این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند.امکانات این هتل بسیار است که موجب شده تا این هتل جز هتل های 5 ستاره به حساب بیاید.مسافران تور کیش میتوانند در زمان کوتاهی به مراکز خرید و تجاری این شهر برسند زیرا این هتل نزدیک مراکز خرید است.تمام اتاق ها با بهترین مدل و شکل دیزاین شده اند که مورد توجه مسافران قرار گرفته است.تمام پرسنل و کارکنان این هتل مودب و خوش برخورد هستند.پذیرش 24 ساعته این هتل باعث شده تا مسافران تور کیش در هر زمان که چیزی احتیاج داشتند بتوانند دسترسی پیدا کنند.این هتل توانسته با امکانات خود مورد توجه و علاقه مسافران تور کیش قرار بگیرد.مسافران تور کیش میتوانند با اقامت در این هتل تجربه سفر خوب را داشته باشند.

امکانات هتل پارمیدا ویژه مسافران تور کیش:استخر،جکوزی،رستوران،کافی شاپ،اینترنت و دیگز امکانات که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند.

هتل پارمیدا کیش

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش


هتل ایران کیش

هتل 5 ستاره ایران در کیش است که از هتل های خوب کیش در بین مسافران تور کیش هتل ترنج نوروز 97 شناخته شده است.اتاق های هتل ایران مشرف به دریا هستند و منظره بسیار زیبایی دارند تا مسافران تور کیش دوست داشته باشند و اقامتی خوب و راحت داشته باشند.در تمام هتل پوشش اینترنت پر سرعت وجود دارد.تعداد اتاق های این هتل 120 است و 22 سویت آن بین 50 تا 70 متری هستند.هتل ایران بسیار به مراکز خرید کیش نزدیک است تا در هر زمان که مسافران تور کیش میخواهند در زمان خیلی کم به فروشگاه برسند.اتاق های هتل ایران بسیارذ مجهز هستند تا مسافران تور کیش در آرامش و راحتی در این هتل بمانند و تجربه سفری خوب را داشته باشند.برخورد کارکنان هتل با مسافران تور کیش بسیار عالی است.هر روز تمام وسایل بهداشتی،خوراکی شارژ میشود.

امکانات هتل ایران ویژه مسافران تور کیش:سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز،پارکینگ،استخر،سیستم های صوتی و تصویری،صندوق امانات اختصاصی،باشگاه بدنسازی و ... تا مسافران تور کیش در آرامش تمام اقامت خود را داشته باشند.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آریان کیش

هتل 4 ستاره آریان کیش از هتل های خوب 4 ستاره در جزیره زیبای کیش است.این هتل به مراکز خرید بسیار نزدیک است تا مسافران تور کیش در زمان کم بتوانند تمام خرید های خود را انجام دهند.اتاق های هتل آریان بسیار تمیز و شیک هستند و دارای امکانات رفاهی زیادی هستند.ترانسفر فرودگاهی هتل قبل از رسیدن مسافران تور کیش به جزیره منتظر آنها است.کارکنان هتل نیز 24 ساعته در حال خدمت به مسافران تور کیش هستند تا آنها بتوانند تجربه سفری خوب را در این هتل داشته باشند.امکانات هتل شامل:اینترنت،رستوران،قفل درب کارتی،کافی شاپ،بیلیارد،اجاره ماشین بدون راننده،خدمات راهنمای تور،لاندری،خشکشویی میباشد.

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش


هتل فلامینگو کیش

هتل 4 ستاره فلامینگو از بهترین هتل های 4 ستاره در جزیره زیبای کیش قرار دارد.امکانات رفاهی این هتل بسیار زیاد و به اندازه هتل 5 ستاره میباشد.مسافران تور کیش با انتخاب این هتل برای اقامتشان میتوانند تجربه یک سفر خوب را داشته بانشد.ترانسفر فرودگاهی نیز مسارفران تور کیش را از فرودگاه به هتل میاورد.اتاق های نیز به سرعت مسافران تور کیش تحویل داده میشود.تمام اتاق های این هتل مجهز به امکانات هتستند و دکوراسیون زیبایی دارند.از امکانات هتل میتوان به :رستوان،کافی شاپ،خشکشویی،اینترنت،پارکینگ اشاره کرد.اگر به دنبال هتلی خوب میگردید هتل فلامینگو گزینه خوبی برای اقامت است.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش


هتل سورینت صدف کیش

هتل 4 ستاره صدف در جزیره زیبایی کیش است.هتل صدف از بهترین هتل های کیش است.این هتل از نظر جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار دارد.مسافران تور کیش میتوانند از فرودگاه تا هتل با ترانسفر بیایند بدون پرداخت هزینه.اتاق های هتل مجهز هستند و با دکوراسیونی زیبا طراحی شده است.کارکنان این هتل 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش هستند.هتل صدف دارای امکانات رفاهی زیادی است تا مسافران تور کیش بتوانند تجربه سفر خوب را در این هتل داشته باشند.امکاناتی همچون:ترانسفر فرودگاهی،باشگاه بدنسازی،استخر،سونا،جکوزی،رستوران،کافی شاپ،اینترنت،آرایشگاه زنانه و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور کیش آماده شده است.

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش


هتل ارم کیش

هتل 4 ستاره ارم در جزیره زیبا کیش تاسیس شده است.هتل ارم امکانات خوبی را برای مسافران تور کیش در نظر گرفته است.این هتل ویو بسیار زیبایی دارد.رستوران هتل نیز دارای غذا های متنوع و بسیار خوسمزه برای مسافران تور کیش آماده میکند.تمام اتاق های هتل ارم مجهز هستند و فوق العاده شیک طراحی شده اند تا مسافران تور کیش بتوانند اقامت خوبی را تجربه کنند.گردشگران و مسافران نیز میتوانند در طول اقامت خود از استخر،جکوزی،فروشگاه و همچنین اینترنت رایگان استفاده کنند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش


هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس جز هتل های خوب 5 ستاره کیش به حساب می آید این هتل دارای امکانات خوبی برای مسافران تور کیش است همچنین از نظر موقعیت به مراکز خرید و مرکز شهر نزدیک است.اتاق های این هتل نیز همه تمیز و مجهز بوده تا مسافران تور کیش بتوانند اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنند و از بودن در این هتل لذت ببرند.پذیرش 24 ساعته این هتل نیز موجب شده تا در هر زمان که مسافران تور کیش احتیاج به چیزی داشتند به سرعت در اختیار آنها گذاشته و به انها رسیدگی کنند.اینترنت نیز در سر تا سر هتل با کیفیت بالا وجود دارد.در رستوران این هتل نیز مسافران تور کیش میتوانند بهترین غذا ها را با بهترین کیفیت سفارش دهند.

امکانات هتل پارمیس ویژه مسافران تور کیش:سیستم تهویه،اینترنت،قفل درب کارتی،استخر،جکوزی،فروشگاه،صندوق امانات،لباسشویی،خشکشویی،پذیرش 24 ساعته،کافی شاپ و دیگر امکانات که این هتل جز هتل 5 ستاره به شمار میاورد.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش



:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()