نوشته شده توسط : mali

بازار سیمرغ فشم جز بازارهای جدید قشم می باشد که این ساختمان شامل 4 طبقه است که در قسمت زیرزمین 24 واحد انباری موجود می باشد و در طبقه اول 71 واحد تجاری جود دارد و  طبقه دوم این مرکز خرید دارای امکانات بسیاری می باشد از جمله رستوران ، کافی شاپ ، سالن بیلیارد و . . .  ما به مسافران تور قشم پیشنهاد میکنیم برای خرید این مرکز تجاری را از قلم نیندازند.

بازار نخل زیتون قشم

بازار نخل زیتون قشم دارای دو فاز است که در زمینی به مساحت 74 هزار متر مربع ساخته شده است. فاز اول این بازار متشکل از 72 واحد تجاری و اداری می باشد. فاز دوم آن مشکل از فضایی اقامتی , خدماتی , تجاری و فضای تفریحی است. این فاز دارای 40 مغازه , چهل و پنج واحد اداری , 35 هتل سوئیت مجهز می باشد. گردشگران تور قشم خرداد 95 در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.

تور قشم بازار زیتون



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید قشم , بازارهای قشم , بهترین بازارهای قشم , ارزان ترین بازارهای قشم , پاساژهای قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali
 

ژئوپارک جهانی قشم با وسعتى بالغ بر 30 هزار هکتار در غرب جزیره قشم واقع شده است.

ژئوپارک جهانی قشم محدوده‌ای طولی است که شرق آن به روستای طبل و سلخ، غرب آن به روستای گوری و کانی، شمال آن به ساحل شمالی و جنوب آن به ساحل جنوبی منتهی می‌شود.

ژئوپارک جهانی قشم به عنوان اولین و تنها ژئوپارک خاور‌میانه در سال 2006 در یونسکو به ثبت شبکه‌ جهانی ژئوپارک‌ ها رسید و ایران نیز به واسطه آن یکی از شش کشور صاحب ژئوپارک در قاره پهناور آسیا بعد از چین، مالزی، کره، ژاپن و ویتنام و به عنوان یکی از 19 کشور جهان بطور رسمی کاندیدای بهره‌مندی از این امتیاز شده است.

ژئوپارک جهانی قشم به عنوان نخستین ژئوپارک ایران یکى از منحصر به فرد ترین ژئوپارک هاى جهان است که به واسطه قرار گرفتن در کنار سواحل زیباى خلیج فارس و جنگل دریایى حرا، چندین پدیده بارز زمین شناسى را در خود جای داده و به پارک زمین شناسی ایران تبدیل شده است.

وجود مجسمه‌ هاى طبیعى و نقش برجسته‌ هاى پراکنده، چین‌ خوردگى‌ ها و کوه‌ هاى شگفت‌آور، سطوح تخت و صفه‌ ها در ارتفاعات، ستون‌ هاى حاصل از عوامل فرسایش، برجستگى‌ها و فرو رفتگى‌ هاى به‌وجود آمده از هوا زدگى، مخروط افکنه‌ ها و قطعه‌ هاى فرو افتاده در پاى ارتفاعات، کوهسر ها و هیکل‌ هاى که دست هنرمند طبیعت به تازیانه باد و باران پدید آورده، تندیس‌ هاى اعجاب‌ آورى که در شکل‌ هاى مختلف همچون لاک‌ پشت، سگ، مارمولک، اسب آبى و یا حتى چهره‌ آدمى در حالت خشم و فریاد، پدیده‌هاى زمین‌شناسى نادر و بى‌ مانندى هستند که هر یک به تنهایى جذابیت و زیبایى خاص خود را دارند.

ژئو پارک جهانی قشم یکی از بهترین جاذبه های گردشگری و دیدنی قشم است. در تور قشم امکان این فراهم شده است تا شما به راحتی بتوانید از این پدیده ی بسیار زیبا وطبیعی دیدن فرمایید و ساعات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کنید وسفر خود به قشم را به یاد ماندنی کنید.

 

ژئو پارک

ژئو پارک

نقشه ژئوپارک جزیره قشم

 

 

 

نیایشگاه ناهید قشم از جاذبه های توریستی و مکانهای تاریخی جزیره قشم می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی بر روی تپه کولغان واقع شده است و بین کیلومتر 3 تا 5 قسمت شمال غربی قشم قرار دارد. نیایشگاه ناهید قشم محل عبادت و پرستش خدا برای زرتشتیان بوده است که در این مکان به عبادت خدا می پرداختند. گردشگران تور قشم اردیبهشت 95 اگر قصد بازدید از این مکان تاریخی را دارید ، این نیایشگاه در جاده درگهان قشم قرار دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری قشم , دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali
 

هتل 4 ستاره راجماهال آگرا یکی از بهترین هتل های شهر آگرا میباشد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.در تور هند میتوانید از این هتل زیبا و مجهز استفاده نمایید.

این هتل دارای امکاناتی نظیر :ماساژ استخر باز ،ایوان مخصوص آفتاب ،مرکز بدن سازی ،لباسشویی ،امکانات اتاق VIP ،رستوارن ،فروشگاه در هتل ،گاو صندوق ،انبار بار ،بوفه ،صرافی

هتل راجماهال آگرا

هتل راجماهال آگرا

 

 

 

هتل پنج ستاره دبل تری بای هیلتون آگرا دارای ساختمانی با شکوه و مجلل بوده که در بهترین منطقه شهر قرار دارد . این هتل لوکس توسط باغ هایی سبز و خرم احاطه شده و دارای فضای داخلی مدرن و پاکیزه و محیط خارجی بسیار زیبا و مجهز می باشد . قابلیت دسترسی به مراکز مهم شهر و موقعیت مکانی ویژه این هتل حائز اهمیت بوده که از آن جمله می توان به فاصله 4 کیلومتری هتل به عمارت تاج محل و قلعه آگرا اشاره داشت .در تور هند میتوانید از این هتل زیبا و مجهز استفاده نمایید. در ضمن از هتل 16 کیلومتر تا ایستگاه راه آهن و 10 کیلومتر تا ایستگاه اتوبوس و فرودگاه فاصله است . این هتل 5 ستاره را می توانید با خدمات BB و یا ALL رزرو نموده و اقامتی مفرح و به یاد ماندنی را در آن تجربه کنید ؛ چرا که کادر خدماتی هتل بهترین سرویس دهی را به میهمانان ارائه کرده و پذیرایی شایسته ای از میهمانان تور هند به عمل می آورند .

امکانات هتل دبل تری بای هیلتون آگرا : استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ،  باشگاه ورزشی ، محوطه حمام آفتاب ، فروشگاه ، صرافی ، رستوران هایی مجلل ، بوفه صبحانه ، پذیرش و تحویل 24 ساعته ، انبار بار و چمدان ، لابی ، کافی نت ، کافی شاپ ، خدمات خانه داری ، خدمات شست و شوی لباس ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی رایگان ، اتاق ماساژ ، سالن کنفرانس ، باغ ، سرویس حمل و نقل رایگان ، میز تور ، خدمات گردشگری و ... برای گردشگران تور هند بهار 95 اشاره کرد.

 

هتل دبل تری بای هیلتون آگرا

 

اتاق های هتل دبل تری بای هیلتون آگرا

رستوران هتل دبل تری بای هیلتون آگرا

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های هند, هتل های لوکس هند, بهترین هتل های هند, هتل های خوب هند, هتل های لوکس هند ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

 

انتخاب محل اقامت در هندوستان ، از اولويت هاي گردشگران تور هند به شمار مي آيد. شناسايي هتل های هند و معيارهاي انتخاب هتل مي تواند راهنماي مناسبي براي مسافران و گردشگران تور هند باشد. هتل دی سوریا دهلی نیو یکی از هتل های پنج ستاره هند میباشد که مطابق استاندارد های تعریف شده  مطابقت دارد و به همین دلیل هر فرد با هر سلیقه ای از اقامت در این هتل رضایت دارد.هتل دی سوریا دهلی نو هند داراي 253 اتاق مي باشد که همه مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد.شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامي که شما چرت ميزنيد؛ جلوگيري ميکند.در تور هند میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.امکانات رفاهی هتل هتل دی سوریا دهلی نو هند شامل جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد. برنامه گردش تور هند تعطیلات اردیبهشت 95 خود را نيز از ما بخواهيد.

 هتل دی سوریا دهلی نو هند 

هتل دی سوریا دهلی نو هند

 

 

 


اقامت در سوئیت های هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن, ساهیباباد روزهای آرامی را در دهلی نو برای شما به ارمغان می آورد.مرکز آب گرم هتل مکان مناسی است برای اینکه خستگی های روزانه را از خود بیرون کرده و از خدمات ماساژ آن بهرمند شوید. استخر هتل نیز انتخاب دیگر شماست.مسافران تور هند میتوانند در این هتل زیبا اقامت خوبی را داشته باشند.  هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دارای ۲۱۶ اتاق مجهز می باشد. در فروشگاههای متعدد هتل می توانی به دیدن پرداخته و از اجناس آن ها خریداری نمایید. اگر جلسه مهمی را بخواهید ترتیب دهید این کار را می توانید در اتاق جلسات هتل به انجام رسانید. در دفتر گردشگری هتل می توانید برنامه تور هند خود را تنظیم نمایید. آرایشگاه و مرکز زیبایی هتل نیاز های مربوطه شما را برآورده می کند. پاکیزگی ، راحتی و ارائه خدمات هتل شما را از هر نظر راضی خواهد نمود. در تور هند تعطیلات خرداد 95 میتوانید خاطرات خوبی را در این هتل برای خود رقم بزنید.

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دهلی نو هند

 هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دهلی نو هند

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دهلی نو هند

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های هند, هتل های لوکس هند, بهترین هتل های هند, هتل های خوب هند, هتل های لوکس هند ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali
 

این روزها پارک های زیبا و توریستی شهرهای مهم دنیا صرفا محل احداث مکان هایی برای استراحت به وسیله جد درخت و … نیست! بلکه سعی شده حیات وحش هم کمی در این پارک ها گنجانده شود تا به نحوی توریست ها پارک ها را بیشتر به خاطر بسپارند و بازدید کنندگان تجربه ای متفاوت و لذت بخش داشته باشند.در تور هند میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. برای سفری مناسب به هند می توانید از فرصت بهره مند شوید.هند همانطور که می دانید کشور ۷۲ ملت است و توانسته جاذبه های زیادی را که عموما بین المللی هم هستند در خود جای دهد. حتی پارک های آن جا هم کمی متفاوت است. شهر آگرا یکی از توریستی ترین مکان ها در هند است که باید حتما مسافران تور هند به آن سر بزنند.

جذبه پارک دیدنی کلادو نه تنها به بافت گیاهی زیبا و بکر آن است بلکه می توان گفت مهم ترین علت دیدن از این پارک پرنده هایی است که محیط را بسیار طبیعی و جذاب تر کرده اند در این بخش از آگرا محل نگهداری گونه هایی از پرندگان است که به احتمال زیاد از جای جای دنیا جمع آوری شده اند و به هر طریقی که شده قصد حفظ نسل آن ها را دارند چرا که این پرنده ها که بالغ بر ۲۳۶ نوع هستند در حال انقراضند و کمیاب شده اند.  گردشگران تور هند اردیبهشت 95 میتوانند بهترین لحظات را سپری کنید .

پارک ملی کلادو هند

پارک ملی کلادو هند

 

 

 

بنای یادبود ماهاتما گاندی یکی از بهترین دیدنیهای و جاذبه های گردشگری تورهند، سکوی چهار گوش ساده‌ای از مرمر سیاه است که محل نگهداری خاکستر ماهاتما گاندی است. هر ساله در روز سی ام ژانویه، روز شهید، به یاد پدر ملی هند گردهمایی در این محل تشکیل می‌گردد.نکته قابل توجه این است که در تمام مکان های مقدس هندو ها باید بدون کفش وارد شد زیرا آنها پا برهنه بودن رو نوعی احترام می دانند.گاندی، رهبر سیاسی و معنوی هندی‌ها بود که ملت هند رو در راه آزادی از استعمار امپراتوری بریتانیا رهبری کرد.مسافران تورهند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند. او در طول زندگیش از هر نوع ترور و خشونت برای رسیدن به مقاصد دوری می‌کرد. ساده زیستی و صلح دوستی دو مشخصه اصلی گاندی بود. تنها تزیین این مقبره، شمع‌های کوچک متحرکی هستند که در اطراف آن قرار گرفته اند. این قرار گرفتن در دل خاک و سادگی بیش از حد مقبره، یادآور زندگی خاکی و ساده گاندی است. این میدان سبز در خاک نشسته دارای آرامشی است که بیننده را به درنگ و تامل در آن فرا می‌خواند و صلح جو بودن گاندی را یادآوری می‌کند.ماهاتما گاندی در خانواده ثروتمندی به دنیا آمده بود و در 13 سالگی برای تحصیل به خارج از هند میرود. چون از زیر سلطه بودن و وابسته بودن به انگلستان بیزار بود، تصمیم میگیرد تا اوضاع رو تغییر دهد طوری که اول به هند بازمیگردد و پیشنهاد میدهد که آب دریا را جوشانده و ازش نمک گرفته و نمک را بفروشند. با اینکار هندی ها کمی احساس استقلال میکنند و می فهمند که میتوانند کاری برای خودشان انجام بدهند . در تورهند خرداد 95 میتوانید در مکان لحظات خوشی را سپری کنید.

 

بنای یادبود گاندی

بنای یادبود گاندی

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری هند , دیدنی های هند , بهترین دیدنی های هند , جاذبه های گردشگری هند , جاذبه های دیدنی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 33 34 35 36 37 ... 38 صفحه بعد